Let op: Tweede pinksterdag (20 mei) zijn wij gesloten!

Gezicht van Gehlen | Rob Dullens: ‘Is de klant blij, dan is Rob ook blij’

Categorieën

20 February, 2021

Gehlen bestaat 40 jaar en dat had niet gekund zonder alle fantastische collega’s. Dit jaar lichten we enkele collega’s uit van het kantoor tot aan onze monteurs. Te beginnen met Rob Dullens.

Naam: Rob Dullens – 35 jaar – geboren te Susteren, woonachtig in Sittard – getrouwd met Tamara en trotse ouders van Noa en Levi
Huidige Functie: Service-specialist
Aantal Jaren werkzaam bij Gehlen: 18 Jaar

Gehlen bestaat dit jaar 40 jaar! Waar was jij met je gedachte 40 jaar geleden?
Ik ben pas 35 jaar, dus 40 jaar geleden zat ik nog in vaders verrekijker.

Hoe ben je bij Gehlen terecht gekomen?
Ik kwam al jaren bij de familie Gehlen over de vloer aangezien Gaston en ik samen in de jeugd van Sportclub Susteren voetbalde. Mijn broer Tom heeft ook vakantiewerk gedaan bij Gehlen en ook ik kreeg de vraag rondom met 15-16 jaar om vakantiewerk te gaan doen. Na mijn schooldiploma te hebben gehaald ben ik weer vakantiewerk gaan doen bij Gehlen en eigenlijk daarna niet meer weg gegaan omdat ik het werk zeer leuk vond. Was graag met de handen bezig.

Je bent al heel wat jaren actief. Wat is het mooiste aan het vak?
Ik heb in die jaren vele klussen mogen klaren, zowel particulier als projectmatig. Maar het allermooiste aan het vak is de blijdschap van klanten als we een product hebben opgeleverd. Het is trouwens ook mooi dat ik nu diegene mag zijn om andere service- en onderhoudsmonteurs op te begeleiden/opleiden. Zodoende blijven we de kwaliteit garanderen waar Gehlen voor staat.

Als service-specialist weet je als geen ander wat het betekent om goed onderhoud te doen. Waarom is het zo belangrijk?
Onderhoud is cruciaal om de levensduur van de producten te verhogen. Op het gebied van zonweringen is onderhoud belangrijk om ze in goede staat te laten functioneren zodat de klanten er geen zorgen over hebben. Ik zit zelf weinig meer in het onderhoud en doe vooral de service storingen/reparaties uitvoeren.

Wat maakt het werken bij Gehlen zo leuk?
Het werk zelf bij Gehlen maakt het leuk. Dat je bij heel veel verschillende situaties en producten komt, maakt het uitdagend. Als service-specialist kom ik overal. Het leuke van het vak is, zeker op servicegebied is om iets te kunnen repareren wat defect is. Als ik dan weer weg ga en het product functioneert weer is de klant blij. En ik zeg altijd: ‘Klant blij, Rob blij’ 😂.

Zou je zelf privé ook in een oranje auto willen rijden?
Door de week zie ik genoeg oranje met mijn oranje werkbus, maar als mijn baas me een oranje Porsche geeft, ga ik daar privé ook kilometers mee maken🤣.

Bekijk hieronder enkele foto’s van Rob Dullens.

Dit bericht delen