Een defect artikel komt natuurlijk altijd slecht uit maar in sommige gevallen kan er een gevaarlijke situatie ontstaan indien het probleem niet meteen wordt verholpen. In deze situaties garanderen wij u dat we binnen 24 uur ter plaatse zijn. Veiligheid staat altijd voorop! Ook als de garantie is verlopen en ook indien u geen klant bent bij onze firma, kunt u probleemloos voor uw reparaties terecht bij onze serviceafdeling. Aan bedrijven vragen wij om de storing of reparatiewens ook per e-mail te versturen c.q. aan te melden. Service & Onderhoud staat bij ons hoog in het vaandel.
Om optimaal gebruik te maken van uw zonwering of toegangspoort is het aan te bevelen deze jaarlijks na te laten kijken. Onze monteurs voeren een vakkundige onderhoudsbeurt uit. Tijdens deze onderhoudswerkzaamheden wordt tevens een preventieve veiligheidscontrole uitgevoerd. Kleine reparaties worden meteen ter plekke uitgevoerd. Voor bijzondere gevallen of grotere reparaties zal een afspraak worden gemaakt voor een servicebehandeling. De kwaliteit en functionaliteit van de producten wordt door deze onderhoudsbeurt gehandhaafd en de levensduur van de producten daarmee verhoogd.
Indien U bij aanschaf en plaatsing van een nieuwe zonwering of toegangspoort een jaarlijks onderhoudscontract afsluit dan wordt daarmee de standaard garantieperiode van 2 jaar voor u verlengt naar 5 jaar!
We helpen u graag met onderhoud en herstel van huidige producten. Ook al heeft u geen garagepoort, screen of rolluik bij ons afgenomen. Lees hier bijvoorbeeld hoe je je goed kunt voorbereiden op vorst en zonwering. Of vul het onderstaande formulier in en dan contacteren we u zo snel mogelijk. Of bel gelijk naar ons kantoor.
Velden met een "*" zijn verplicht.
Maak vandaag nog een afspraak met onze zonwerings-experts en ontdek de mogelijkheden.
Maak een afspraak